Reklamace a vrácení zboží

Jako společnost dbáme na kvalitu našich produktů, které jste si objednali. Vyvíjíme veškeré úsilí proto, aby Váš nákup byl co nejrychlejší a nebyl doprovázen jinými komplikacemi, které limitují užívání produktů Vámi jako zákazníkem. Co ale dělat, pokud uvedená situace nastane? Podrobné reklamační postupy naleznete v sekci Všeobecných obchodních podmínek, se kterými jste jako zákazník vyjádřil souhlas. Níže uvedené rady v žádném případě nenahrazují Všeobecné obchodní podmínky portálu nobio.cz, zde uvedené informace a postupy jsou v plném souladu s VOP, případně doplňují postupy a procesy obchodního vztahu. Ve vlastním zájmu doporučujeme si tyto všeobecné obchodní podmínky přečíst.

Úplné znení obchodních podmínek a reklamačního řádu

Záleží nám, abyste s Vaším nákupem byli spokojeni. Proto několik základních rad, co dělat když:

1) Objednané zboží / výrobek není podle Vašich představ

  • V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte právo ve lhůtě 14 dnů odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Lhůta 14 kalendářních dnů (ne pracovních) se počítá dnem následujícím po doručení zboží kupujícímu, přičemž za zachování lhůty se počítá den, kdy kupující písemně oznámil prodávajícímu svoji vůli odstoupit od smlouvy.
  • V takovém případě musíte výrobek vrátit prodejci neporušený, podle povahy a charakteru zboží v původním obalu společně s dodanou příslušnou dokumentací. Pokud tak neučiníte Vaše vrácení nebude uznáno. Uvedené se nevztahuje v případě, že byl výrobek používán, bylo s ním neodborně manipulováno, byl neodborně rozebrán, případně byly poškozeny ochranné pečeti (pokud výrobek je takto zajištěný).
  • Vrácení zboží bez udání důvodu není možné, pokud bylo vyhotovené podle požadavků zákazníka na míru, nebo objednatelem je podnikatelský subjekt (nebo obdobnému subjektu s přiděleným IČO) a objednávka byla realizována pro výkon jeho podnikatelské činnosti.
  • V případě, že vracíte výrobek v jiném než původním spotřebitelském balení, nekompletní nebo poškozený (zaviněné vinou kupujícího), je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s uvedením výrobku do původního stavu. Současně při prodeji zboží na dálku spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
  • Jako zákazníkovi vám dáváme možnost odstoupení od smlouvy, resp. zrušení objednávky i před jeho samotnou expedicí. V takovém případě zašlete písemné oznámení o projevení takové vůle na e-mail reklamace@nobio.cz Telefonické zrušení objednávky před její expedicí není možné. V případě, že objednané zboží již bylo zaplaceno, uvedená částka Vám bude vrácena na účet uvedený ve Vašem písemném oznámení. Prodávající si vyhrazuje právo kontroly účtu na vrácení peněz, a to prostřednictvím kontaktů uvedených ve Vaší objednávce.
  • Vrácení poskytnuté platby (úhrady kupní ceny), tato Vám bude zaslána na účet uvedený v písemném oznámení o odstoupení od smlouvy a po doručení objednaného zboží a to bezodkladně, maximálně do 14 dnů ode dne doručení vráceného zboží bez závad.
  • Zákazník je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dní ode dne, kdy odstoupil od smlouvy, vrátit zboží prodávajícímu, nebo ho odevzdat osobě určené prodávajícím, ledaže prodávající nabídl, že sám zboží vyzvedne. Pro zachování lhůty postačí, pokud je zboží v uvedené lhůtě odesláno.
  • Zboží je možné vrátiť pomocí odběrového místa společnosti PACKETA / https://www.zasilkovna.cz/ a to tak , že na jakoukolik pobočku odběrného místa uvedenoiu zásilku kupujíci donese , a zabalení balík odešle pod číslem akým ho převzal. Za uvedené vrácení neplatí a doprava vráceného zboží jde na náklady prodávajicího.
  • V prípade ak zákaznik vrací zboží , jehož rozmněr je věčší ako 1,2 m musí kontaktovať prodávajicího a ten mu zabezpečí vrácení zboží pomocí smluvního prepravce.
  • V takomto prípade jde vrácení zboží na náklady prodávajíciho a tým pádem nevrací prodávajíci náklady na přeprace zákazníkovi.
Odstoupení od smlouvy


2) Reklamace

  • V první řadě Vám doporučujeme (nejste povinni) se obrátit na zákaznický portál, kde operátorovi vysvětlíte rozsah závad. V případě, že závady nelze odstranit na dálku, případně výrobek vykazuje zjevná kvalitativní poškození, jeho funkčnost je omezená nebo nemožná, máte zákonné právo jej reklamovat. V případě, že jste výrobek koupili jako spotřebitel, máte právo na vyřízení Vaší reklamace do 30 dnů. To neznamená, že nebudeme vyvíjet úsilí k vyřízení Vaší reklamace v co nejkratším čase. V případě, že kupujete výrobek jako podnikatel, reklamaci se rovněž budeme snažit vyřídit v co nejkratší době po vzájemné dohodě. V případě oprávněné reklamace Vám opravený výrobek zašleme zpět, vyměníme, vrátíme peníze (kupní cenu) nebo máte možnost koupě jiného zboží v dané hodnotě z našeho produktového portfolia. O vyřízení reklamace a jejím stavu se můžete informovat kdykoli na našem reklamačním oddělení.
  • Reklamaci lze uskutečnit následující formou:
    • E-mailem na reklamace@nobio.cz
    • Poštou na adrese Nobio s.r.o., Zlatovská 1326, 911 05 Trenčín
    • Telefonicky na základě dohody s naším reklamačním oddělením na čísle +420 227 272 787

3) Objednávka Vám přijde nekompletní nebo jiná, než jste si objednali

  • V daném případě mohou nastat dvě možnosti:
    • Objednali jste si soubor zboží, přičemž Vám objednané zboží přijde ve více baleních, resp. bude doručován několika kurýrními společnostmi. V takovém případě plynutí záruky i možnosti spotřebitelského odstoupení od smlouvy se počítá až ode dne doručení poslední části Vaší objednávky
    • Spotřebitelské balení neobsahuje všechny součásti dle objednávky
    • Bylo Vám doručeno jiné zboží, než jste si objednali
  • • V uvedených případech Vám doporučujeme nás co nejdříve a neprodleně kontaktovat na čísle +420 227 272 787 nebo e-mailem na adrese reklamace@nobio.cz a Váš podnět neprodleně vyřešíme a dohodneme postup ve věci. Naše doporučení je nás kontaktovat a informovat o uvedené skutečnosti maximálně do 48 hodin od převzetí zásilky.

4) Převzetí zboží od přepravce v případě poškozeného balení

  • Naše společnost využívá služeb více přepravců, zejména přepravců uvedených v sekci Doručení a doprava. Naše zásilky pečlivě balíme a dokumentujeme tak, abychom vyloučili pochybnosti o tom, v jakém stavu byla naše zásilka předána přepravci k doručení.
  • Navzdory naší snaze se může stát, že při přebírání zboží může být obal poškozený. Pokud se Vám poškození přepravního obalu jeví jako minimální, můžete zboží převzít, přičemž do předávacího protokolu přepravce, prosím, uveďte tyto skutečnosti. Pro případné dokazování doporučujeme o uvedené skutečnosti pořídit fotodokumentaci před samotným otevřením zásilky. V případě, že máte podezření na poškození takového rozsahu, že by mohl být poškozený i obsah zásilky, zásilku nepřebírejte. Ihned kontaktujte naše zákaznické oddělení a bude Vám zaslána nová zásilka s Vaší objednávkou. Starosti týkající se poškození zboží během přepravy nechte na nás.
  • V případě, že je Vám zboží doručováno společností TOPTRANS je Vaší povinností nejen zkontrolovat při přebírání zda je poškozený obal zboží ale zásilku komplet rozbalit a zkontrolovat zda nemá skryté závady způsobené přepravcem. Pokud tak neučiníte a přeberete zboží bez výhrad tak veškeré následné škody na výrobku, které objevíte po rozbalení Vám nebudou uznány.

Prosíme o vyplnění reklamačního formuláře, který naleznete zde:

Reklamační formulár

Zaregistrujte se a získejte 5% slevu na první nákup